Retouren und Reklamationen

Zwroty i reklamacje

 

  1. Masz 14 dni od daty zakupu na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny i poinformowanie nas o tym.
  2. Aby poinformować o zwrocie, napisz na sklep@amberlamp.com.pl lub wypełnij formularz zwrotu przez stronę internetową.
  3. W ciągu 14 dni od poinformowania o zwrocie, odpowiednio spakuj i odeślij (na własny koszt) produkty na adres: PZ Witraż Amberlamp, ul. Stary Rynek Oliwski 20a, 80-317 Gdańsk.
  4. Stosownie oznacz zwrot – dołącz do niego kartkę ze swoimi danymi, nr telefonu oraz nr zamówienia. Pamiętaj o oznaczeniu opakowania: „Uwaga szkło”.
  5. W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej, otrzymasz pieniądze za wszystkie odesłane produkty. Zwracany produkt nie może być uszkodzony. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony ze względu na uszkodzenie w transporcie, przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o tym. Jeżeli uszkodzenie nastąpi z Twojej winy wówczas kwotę należną za zwrot towaru pomniejszymy o koszty naprawy. Jeżeli uszkodzenie nastąpi z winy przewoźnika, dodatkowo po Twojej stronie leżeć będzie procedura reklamacyjna jako Nadawcy przesyłki. Oczywiście możesz liczyć na naszą pomoc w tej kwestii.
  6. Otwarcie przesyłki i sprawdzenie zawartości opakowania powinno odbyć się w obecności kuriera. Jeżeli Produkt nosi ślady uszkodzenia, pęknięcia itp. należy spisać protokół szkody, który powinien posiadać kurier.
  7. Jeśli zakupiony produkt uległ uszkodzeniu w transporcie, koniecznie zrób zdjęcia uszkodzeń produktu i opakowania (warunek rozpatrzenia reklamacji), spisz protokół szkody przy kurierze. Jeśli nie jest to możliwe, zgłoś uszkodzenie do nas, a my rozpoczniemy procedurę reklamacyjną u przewoźnika. Następnie spakuj uszkodzoną część produktu (abażur/podstawa/ kieliszek/ szklanka/itp.) i odpowiednio oznacz opakowanie. Zamówienie kuriera i koszt związany z przesyłką zostaw nam. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni. Jeśli posiadamy drugi egzemplarz produktu w magazynie, niezwłocznie wyślemy go do Ciebie. Jeśli nie, poinformujemy Cię o nowym terminie dostarczenia pełnowartościowego produktu.